Ja swish sa det visst så va denna helg snart över. 
I fredags barnvakt till Stina lite efter jobbet. 
O testade att göra libapizza från viktväktarna till kvällen.  
Trodde inte det va så gott men det smakade verkligen pizza o va så enkelt att göra. 
Får dela receptet här nån dag. 
(null) (null)

Men bild kan ni få så länge iallafall 😊
Lördagen bjöd på soligt o fint men lite kallt väder så det blev en långpromenad med Jenny o Johanna o Stina i vagnen. 
Kollad in några second hand butiker på hemvägen. 
Tror promenaden tog 2,5 tim sammanlagt. 
Lite frusen när jag kom hem så lite varm viktväktarsoppa smakade bra. 
Fixade lite matlådor samtidigt som middagsmaten. 
Köttbullar i tomatsås med bulgur. 
4 hamnade i frysen o 2 port till middag. 
Idag blev lite sen frukost. Tog en skön sovmorgon. 
Inte lika fint väder. Mulet,disigt o regnigt. 
Blev en biltur o kollade till stugan o sen till dollarstore. 
Hemma slängde jag ihop linssoppa som blev 4 matlådor i frysen. 
Sen va det dax att rusa till massören. 
Höll på att glömma bort ju. 
Hade bokat till en ny massör. En thaitjej som öppnat i närheten o bara för kvinnor. 
Måste säga att det va bland den bästa massage jag fått. 
Ben armar händer rygg axlar o nacke. 
Supernöjd. O fick t o med ett presentkort på 100:- att användas nästa gång. 
Hemma hade Feri satt på bastun o det passade bra. Blir alltid lite frusen efter massage. 
Sen va det dax för lite matlagning o jag gillar ju att ha mycket igång när jag ändå håller på. 
2 matlådor ned pasta Alfredo till frysen. 
4 portioner med fisk i örtsås med potatis o morötter. 
2 matlådor i kylen av dom o resten till middag. 
Så nu finns lite lådor i både kyl o frys. 
Feri får ju följa med lite på min viktväktarmat. 
Så några är ju hans oxå. 
Skönt att inte behöva stå på kvällen vid spisen efter jobbet i veckan så det är det värt att avsätta lite tid i helgen till det. 
En kopp te nu o lite tid i tv soffan. 
❤️

Kommentera

Publiceras ej