(null)
Nu har jag nästan hostat i 2 v. 
Så jäkla påfrestande o inte få sova om nätterna. 
Trött o ledsen känner jag mej. Ingen ork till något. 
Skönt ändå att Feri är här. Men det blir ju bara några korta promenader o mycket sittande/ vilande. Det är ju ett måste men så tråkigt. 
Feri har en kompis som är läkare o när de pratade i telefonen i torsdags så hörde han mitt hostande o skrev ut mollipect åt mej. Va ju jättesnällt när jag försökt med det mesta. 
Va ju bara det att efter 2 dagars användande så fick jag alla biverkningar som stog i bipackssedeln. 1 av 10 får. Hjärtklappning, oro, sömnlöshet, dålig mage. 
Så jag somnade efter lite hostande men vaknade typ vid 4 tiden o kunde inte sova. En molande nervös känsla i magen som gjorde att jag va tvungen att rusa på toa 3-4 ggr/natt. En jobbig hjärtklappning o hög puls. 
Hela fm kände jag mej illamående o skakig o tappade aptiten helt. Kunde inte äta nåt förrän på em o knappt det. 
Hungrig men maten kväljde mej. 
Då mår man inte så kartigt o lätt att ta till lipen. 
Nu har jag inte tagit nån hostmedicinen sen i går kväll o nu på em har jag kunnat äta lite nudlar. O den nervösa känslan i magen är på väg att försvinna. Känner mej inte lika skakig heller. Men väldigt frusen. Blir väl så när kroppen är utmattad o brist på näring. 
Så hoppas att sömnen blir bättre i natt. 
Blir hemma från jobbet några dar till tills jag känner mej piggare. 
❤️

Kommentera

Publiceras ej