I fredags så undrade Johanna om jag ville komma dit. Jag slutar ju kl ett på fredagar o Melissa skulle inte komma för hennes pappa vill ha henne hos sej. 
Hade satt upp tvättstugan o fick ihop 2 tvättar. Så när sista maskinen hängde på tork åkte jag till Johanna o Stina. 
Fikade o busade lite sen åt vi pulled pork i hamburgerbröd o efter det lite fredagsmys i soffan. Stina somnade till masked singers o efter det åkte jag hem. 
En mysig dag 🥰
På lördagen hade Feri o jag bestämt att ses lite o röja i förrådet. Tog en promenad på fm först. 
Vi va runt lite i affärer på em för jag skulle köpa en vattenkokare till mor o far. 
Åt ihop på kvällen o Feri fick sova över då vi ändå skulle gratta Melissa på söndagen. 
Kändes ändå bra att umgås som vänner. 
O att ha kunnat prata ut ordentligt om saker o ting så här några veckor efter att vi bröt. 
Melissa blev väldigt glad över presenterna o vi åt korv o korvbröd o tårta. 
En bra helg 🥰
Grattis älskade Melissa på 8 årsdagen ❤️
(null)


Kommentera

Publiceras ej