Idag är det lördag o en v sen Feri o jag bröt. 
Känns lite konstigt att sitta själv en lördagkväll.
Hämtade Melissa från skolan igår o lämnade henne i blacka nu på em. 
(null)

(null)

Vi har myst själva bara vi. Matat änderna. Ritat o spelat spel. Varit o shoppat födelsedagspresent till henne. 
Sa att hon får glömma bort nu vad jag köpt så det blir överaskning i paketen 😆
Bestämde iallafall att jag inte ska flytta till Blacka. 
Trivs ju ändå bra här i min lägenhet. Kommer nog att vänja mej så småningom med att vara själv även på helgerna. Går ju bra på vardagarna.
O så har jag ju antingen Stina eller Melissa nån av dagarna. 
Så tacksam att de finns o att jag får rå om dom ❤️
Så ikväll blir det ett glas vin o köpepizza till letsdance 😊
Har rensat o delat  bland alla foton som vi haft liggandes eller i album. 
Feri kommer nån gång i morgon o hämtar grejer från förrådet mm. 
Tar en dag i taget nu o blickar framåt ❤️

3 kommentarer

Jenny

25 Apr 2021 11:02

Det tar nog ett tag att vänja sig men vem vet efter ett tag kanske du tycker om det mer och mer. O om du känner dig ensam kan du ju alltid ringa mig, ja sitter ensam då och då på lördagskvällarna oxå ;) KRAM

IsakssonJossan

27 Apr 2021 20:02

Tråkigt att det blev som det blev men om det är det bästa för er så kommer det kännas bättre tillslut. Och ensam kmr du ju aldrig att vara 🤗
Men jag tror ändå att du hade trivts bättre i Blacka 😉❤

Johanna

05 May 2021 22:14

Tråkigt hur det blev men jag vet att du klarar av att va själv nu. Helt ensam är du aldrig.. du har ju oss ❤️

Kommentera

Publiceras ej