Inatt så hade vi lilla Stina sovandes över natten här. 
Det är andra gången vi har haft henne över natten. 
Första gången så var hon inte alls gammal o det var när Johanna inte mådde så bra efter förlossningen. 
Då sov jag inte en blund på hela natten. Va uppe o lyssnade på henne ( vi har en resesäng som hon sov i ) flera gånger om hon andades. 
Den här gången ( Johanna mår för övrigt jättebra nu ) men skulle på en halloweenfest så vi tyckte det var lika bra att Stina sov här. 
Gosade o busade lite o sen fick hon bada. 
Efter badet på med nattblöja o pyjamas. 
Såg att hon började bli trött vid 6 tiden så tänkte att lika bra att hon får sin flaska oxå. 
Somnade halv 7 o bäddade ner henne. 
Hon fick sova i ett näste som vi har, igemter mej i sängen. O Feri sov på en madrass på golvet. Tänkte att jag har bättre koll då så att jag kan sova lite jag med den här gången. 
Jodå det gjorde jag. Med undantag att jag sovit( slumrat ) väldigt lätt och stoppat i nappen ett antal gånger. 
Så lite trött är jag nog idag. 
Men Stina hon sov o vaknade inte förrän halv 8 på morgonen. 
Vilken duktig tjej. 
(null)

(null)

Glad o utvilad 😍
❤️

2 kommentarer

Emma

28 Oct 2018 20:13

Va härligt med att ha den sötnosen över hos sig,man kan alltid vara orolig i början att barnen inte sover bra eller om de andas eller att filt/gosedjur hamnat över bebisen.

Johanna

29 Oct 2018 00:16

Vad mysigt hon haft det. Tack så mycket för ni var barnvakt 😊 💕

Kommentera

Publiceras ej