Imorse låg dimman tät här över stan. 
Det va knappt jag hittade till jobbet ;)
O idag kännser jag mej lite dimmig ja oxå. 
Lite lätt yr o illamående. 
Har tagit hostmedicinen kokilana på kvällarna mot hostan. 
Men i helgen har jag kunnat sova ut för man blir väldigt trött av den. 
Tänkte inte på det utan tog samma dos som vanligt. 
Med den effekten att jag känner mej snurrig o trött nu. 
Ska nog inte ta nåt ikväll. 
I helgen har jag inte gjort så mycket. 
I lördags va det Kulturnatt här o vi skulle ha haft gäster men fick säga återbud till dem på grund av förkylningen. 
Hade lovat min dotter Jenny att vi skulle gå på en tränings/hälsomässa, så det gjorde vi iallafall. 
Fick lite provapå biljetter på träning på olika gym, presentkort på 30 min massage o va med i en del tävlingar med fina priser. 
Få se om man vinner nåt. 
Kollade även in Blacka musiks utställning. 
Är ju uppvuxen där o kände igen några på bilderna. 
Sen va det bara hem o vila. 
 
Kände mej iallafall bättre till söndagen så vi kunde ha vår söndagsmiddag. 
Gjorde bara en köttfärssoppa med gott bröd till. 
Glas till efterrätt. 
Feri va o jobbade o Timmie va trött efter en fest så det va bara vi tjejer.
Melissa har börjat att äta gröt på em  o jag fick mata henne. 
Tyckte att det gick rätt bra utan att få mat överallt. 
Hon fick även smaka lit mosad banan o de va smaskigt. 
 
Tills nästa gång ❤
 

Kommentera

Publiceras ej