Det är ju 1:a Advent på söndag. 
O här på jobbet har jag 2 skyltfönster som jag ändrar om lite skyltning ibland. 
Tycker det är svårt att hitta på nåt kul i fönstren men nu till Jul så är det ju lättare :)
 
Idag har det varit lite halvlungt på på fm här på fm så då passade jag på. 
Men som alltid då jag sätter igång med nått sånt så ruschar det till med kunder som kommer o stör ;)
Men det är ju det dom ska göra. Komma hit menar jag :)
Illa vore väder väl annars om ingen kom :(
Men nu är jag klar iallafall. 
Rätt så fint tycker jag :)
 
 
 
 Jenny går en kurs med hantverk o decopage mm så hon har ställt ut lite som hon gjort i det lilla fönstret. 
 
 
 Den här hänger på väggen o tänds när det börjar mörkna. 
 
Då är det bara hemma kvar men det tar jag på söndag. 
Först en julmarknad i Klockaretorpet imorgon o på lördag åker vi till Söderköping för en Adventsmarknad.
Mysigt :)
 
Till nästa gång ❤
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej