Alltid när jag har haft semester så är det kaos här på jobbet. 
Värst är det första dagen. 
Sedan minskar det successivt till slutet av veckan o återgår till det normala. 
Det stog 4 st o väntade utanför när jag öppnade på morgonen o så fortsatte det hela dagen. 
Jag jobbar ju bara på drop in o det innebär ju att kunderna kan komma när de vill. 
O det ville dom tydligen alla igår. 
Så alla fick räkna med ca 1 tim väntetid. 
Kände mej absolut inte ensam kan jag lova. 
Räknade till 28 klippningar när dagen va slut. 
Va väldigt trött vid stängningsdax.
Men det va ju måndag o träningsdag. 
Brukar ju köra zumba då men nu i semestertider va passet utbytt mot afrodans. 
Det va ett tag sen dom hade afrodans på Nordic där jag tränar så jag va sugen på det. 
O det va jättekul. 
Bara dansa ut till afrikanska rytmer o trummor :)
Afrodans är inte så svårt att hänga med i, man behöver inte tänka så mycket så det var riktigt kul men svettigt. 
Även en avslutande avslappning gjorde att jag varvade ner ordentligt. 
Så hoppas att de lägger in ett Afropass i schemat som passar mej i tid för det vill jag fortsätta med oxå :) 
Idag känns det att jag inte tränat nåt på 2 veckor.  
Träningsvärk !!!!!!!!!
Men så skönt att komma igång igen :)
 
Tills nästa gång ❤

1 kommentarer

Jenny

31 Jul 2013 13:51

Va fick du träningsvärk!? Det fick inte ja :) inte ens i ryggen... hehe

Svar: Fy. Kunde inte sitta på två dar ;)
Lotta

Kommentera

Publiceras ej