(null)

Förra veckan så hade jag otroligt mycket att göra på jobbet. 
Faktiskt mer än innan jul.
Ibland så får jag då ont i höger tumme o ner i armen ( typ karpaltunnelsyndrom )
Kanske överansträngd i nån muskel eller sena. 
Har försökt att tejpa med kinisologitejp. Men det sitter inte så bra så får ta bort det varje morgon. 
Men kom på att jag hade ett handledsstöd på jobbet. Så nu får det sitta på o hoppas på att det blir bättre. 
I fredags så hämtade vi som vanligt Melissa på dagis ( har saknat mitt stora ❤️ ) o sen hälsade vi på mina föräldrar en stund. 
När vi kom hem så fick Melissa gå upp o busa med Stina en stund. Det blev bad o nu kan ju Stina sitta i sin badstol o det va ju kul med Melissa o lite mera vatten i badet. 
Tacomys o sen kollade vi talang. Melissas favorit Samir va ju med som programledare. 
Saga o natti natti efter det. 
Lördagen bjöd på sol men kallt väder. Så en promenad med Jenny , Johanna o Stina för att mata änderna blev det. 
Änderna va ute på öppet vatten då det var is längre in mot kanten. Men så fort Melissa prasslade med brödpåsen så kom dom flygandes o verkligen flockades runt henne. 
Tur jag sparar lite bröd o annat så det finns lite  till dom. T o med pannkakor gick ner. 
Stina tittade storögt på alla fåglar. 
De blev så ivriga att en sket på både Johanna o på Stinas åkpåse. Tur att det inte kom i ansiktet , blä .
På em kom Monika ,Roger o Tobias på lite prat o fika. O efter en stund kom Jossa o Chrille o hämta Melissa.
 2 v tills vi får mysa nästa gång. 
Sen fick vi en ny liten att mysa med. 
Johanna skulle få lite egentid för att gå ut o äta med en vän. 
Så lilla Stina fick även sova över. 
O det gick ju bra. 
Sover så snällt. Vaknade bara på kvällen o hade lite ont i magen o bajsade lite. Men somnade om vid 11 o sov till 06. Fick lite välling o somnade om till 9. 
Så inga problem med att ha henne inte. 
Bara det att jag inte sover så bra själv då jag typ halvsover hela natten. 
Men vad gör det när jag har 2 så fina barnbarn som jag får rå om ofta 😍
❤️


Kommentera

Publiceras ej