Ni har jag varit med i viktväktarna i en månad. 
Går jättebra och äter gott o blir ordentligt mätt. 
Inte jättestora resultat nedåt men det går iallafall inte upp o det är huvudsaken. 
Har ju inte så många kila att ta bort så jag hade inte räknat med annat. 
Har satt min första målvikt till 65 kg. 
Min kompis o jag väger oss varannan måndag efter träning. 
I måndags kväll så stog vågen då på 66,3
Men på vv ska man väga sej en gång i veckan o morgonvikt. 
Och jag har valt onsdagar. Tyckte att mitt i veckan ger en bra vikt. 
65,6 stog vågen på i dag. 
Start vikt 68,5. Alltså - 2,9 kg på en månad. 
Även måttbandet kom fram. - 4 cm runt midjan. 
Så jag är nöjd. 

(null)

Ibland är valen svåra men ibland måste man unna sej lite gott. 
Men oftast väljer jag frukten. 
❤️

Kommentera

Publiceras ej