Idag har jag varit ledig. 
Prästen som ska döpa Stina kom på besök till Johanna o hon ville att jag skulle vara med så hon inte missade nåt i samtalet och så tog jag hand om Stina lite när de pratade. 
Kvinnlig präst o jättetrevlig. 
Sen hade vi planerat att gå ner till stan för att hitta lite kläder till oss till dopet. O även en klänning till Stina. 
På promenaden till centrum så stannade vi o åt lunch så vi orkade med en em i affärer. 
Jag fick tag i en kjol, har linne o blus hemma som får duga till. 
Köpte även ett par vinterkängor så jag inte fryser om fötterna nu när det är kallt. 
Hittade även lite kul grejer som får bli julklapp till Melissa. 
Johanna hittade även det hon skulle ha till sej o Stina. 
Trötta o lite fattigare fick det bli spårvagnen hem. 
Lite mys med Stina hann jag oxå med innan Bonde söker fru. 
Spännande nu 😁
(null)

❤️

Kommentera

Publiceras ej